Wybierz rodzaj zgłoszenia
Wybierz rodzaj zgłoszenia w zależności od sytuacji oraz czasu, w którym odebrałeś przesyłkę.
Dodaj zgłoszenie
Wypełnij formularz i opisz szczegóły zwrotu lub reklamacji.
Skontaktujemy się z Tobą
Po weryfikacji zgłoszenia, wyślemy Ci e‑maila z dalszymi krokami.
Złożyłem zamówienie w sklepie
Mam zarejestrowane konto
Zaloguj się do panelu klienta, wybierz towar, który chcesz zwrócić i dokonaj szybkiego zwrotu!
Nie mam zarejestrowanego konta
Zarejestruj się w naszym sklepie i skorystaj z szybkiego zwrotu z panelu klienta!
Dokonaj zwrotu w sposób tradycyjny
Najczęstsze pytania
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto - w zakładce Twoje zamówienia. O każdym etapie realizacji informujemy również drogą mailową.
Gdzie znajdę fakturę?
Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – skontaktuj się z nami mailowo na sprzedaz@clevermet.pl
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP - nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od zakupu.
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Awarię sprzętu najlepiej zgłosić mailowo na adres: sprzedaz@clevermet.pl - postaramy się doradzić jak zniwelować problem lub w razie konieczności przeprowadzimy procedurę reklamacyjną.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Chęć zwrotu towaru należy zgłosić w zakładce Moje konto → Zwroty produktów.
Jak przygotować paczkę z produktem zwracanym/reklamowanym?
Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. W paczce należy umieścić odpowiedni formularz określający Państwa oczekiwania.
Co umożliwia mi funkcja listy życzeń?
Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.