priority_high

Wybierz rodzaj zgłoszenia

Wybierz rodzaj zgłoszenia w zależności od sytuacji oraz czasu, w którym odebrałeś przesyłkę.

insert_drive_file

Dodaj zgłoszenie

Wypełnij formularz i opisz szczegóły zwrotu lub reklamacji.

email

Skontaktujemy się z Tobą

Po weryfikacji zgłoszenia, wyślemy Ci e‑maila z dalszymi krokami.

Złożyłem zamówienie w sklepie

Mam zarejestrowane konto

Zaloguj się do panelu klienta, wybierz towar, który chcesz zwrócić i dokonaj szybkiego zwrotu!

Zaloguj się>

Nie mam zarejestrowanego konta

Zarejestruj się w naszym sklepie i skorystaj z szybkiego zwrotu z panelu klienta!

Załóż konto>

Dokonaj zwrotu w sposób tradycyjny

Pobierz i wypełnij formularz odstapienia od umowy (pobierz używając ponizszego przycisku "formularz"
Formularz>

Najczęstsze pytania

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto - w zakładce Twoje zamówienia. O każdym etapie realizacji informujemy również drogą mailową.

Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – skontaktuj się z nami mailowo na sprzedaz@clevermet.pl

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP - nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Awarię sprzętu najlepiej zgłosić mailowo na adres: sprzedaz@clevermet.pl - postaramy się doradzić jak zniwelować problem lub w razie konieczności przeprowadzimy procedurę reklamacyjną.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Chęć zwrotu towaru należy zgłosić w zakładce Moje konto → Zwroty produktów.

Jak przygotować paczkę z produktem zwracanym/reklamowanym?

Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. W paczce należy umieścić odpowiedni formularz określający Państwa oczekiwania.

Co umożliwia mi funkcja listy życzeń?

Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.