FAQ

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto - w zakładce Twoje zamówienia. O każdym etapie realizacji informujemy również drogą mailową.

Gdzie znajdę fakturę?

Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru.

Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?

Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – skontaktuj się z nami mailowo na sprzedaz@clevermet.pl 

Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP - nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 14 dni od zakupu.

[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]

W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?

Awarię sprzętu najlepiej zgłosić mailowo na adres: sprzedaz@clevermet.pl - postaramy się doradzić jak zniwelować problem lub w razie konieczności przeprowadzimy procedurę reklamacyjną.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Chęć zwrotu towaru należy zgłosić w zakładce Moje konto → Zwroty produktów.

Jak przygotować paczkę z produktem zwracanym/reklamowanym?

Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. W paczce należy umieścić odpowiedni formularz określający Państwa oczekiwania.

FORMULARZ ZWROTU (kliknij, aby pobrać)

FORMULARZ REKLAMACJI (kliknij, aby pobrać)

Co umożliwia mi funkcja listy życzeń?

Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.