Wybierz rodzaj zgłoszenia
Wybierz rodzaj zgłoszenia w zależności od sytuacji oraz czasu, w którym odebrałeś przesyłkę.
Dodaj zgłoszenie
Wypełnij formularz i opisz szczegóły zwrotu lub reklamacji.
Skontaktujemy się z Tobą
Po weryfikacji zgłoszenia w ciągu 2 dni, wyślemy Ci e‑maila z dalszymi krokami.
Złożyłem zamówienie w sklepie
Mam zarejestrowane konto
Zaloguj się na swoje konto, wybierz towar, który chcesz zareklamować lub zwrócić i wypełnij formularz (lub opcjonalnie "postępuj zgodnie z kolejnymi krokami"
Wyślij>Nie mam zarejestrowanego konta
Zaloguj się na swoje konto, wybierz towar, który chcesz zareklamować lub zwrócić i wypełnij formularz (lub opcjonalnie "postępuj zgodnie z kolejnymi krokami" + Możesz również wypełnić formularz online bez konieczności zakładania konta.
Wyślij>Złożyłem zamówienie poza sklepem
Prześlij dokumenty pocztą
Poniżej znajdziesz standardowy formularz, który należy wydrukować, wypełnić i dołączyć do przesyłki.
Prześlij>Najczęstsze pytania
Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym?
Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym? Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym? Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym? Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym?
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.
Gdzie znajdę fakturę?
Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę?
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?
W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem? W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem? W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego? Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego? Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?
Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Dokumenty
Oświadczenia
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia / wypowiedzeniu umowy ubezpieczenia TU Europa
Oświadczenie o wymianie urządzenia w ramach gwarancji producenta lub rękojmi sprzedawcy