priority_high

Wybierz rodzaj zgłoszenia

Wybierz rodzaj zgłoszenia w zależności od sytuacji oraz czasu, w którym odebrałeś przesyłkę.

insert_drive_file

Dodaj zgłoszenie

Wypełnij formularz i opisz szczegóły zwrotu lub reklamacji.

email

Skontaktujemy się z Tobą

Po weryfikacji zgłoszenia w ciągu 2 dni, wyślemy Ci e‑maila z dalszymi krokami.

Złożyłem zamówienie w sklepie

Mam zarejestrowane konto

Zaloguj się na swoje konto, wybierz towar, który chcesz zareklamować lub zwrócić i wypełnij formularz (lub opcjonalnie "postępuj zgodnie z kolejnymi krokami"

Wyślij>

Nie mam zarejestrowanego konta

Zaloguj się na swoje konto, wybierz towar, który chcesz zareklamować lub zwrócić i wypełnij formularz (lub opcjonalnie "postępuj zgodnie z kolejnymi krokami" + Możesz również wypełnić formularz online bez konieczności zakładania konta.

Wyślij>

Złożyłem zamówienie poza sklepem

Wypełnij formularz online

Kliknij w poniższy przycisk i wypełnij formularz online.

Wypełnij>

Prześlij dokumenty pocztą

Poniżej znajdziesz standardowy formularz, który należy wydrukować, wypełnić i dołączyć do przesyłki.

Prześlij>

Najczęstsze pytania

Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym?

Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym? Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym? Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym? Jak możesz oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, który był używany w gospodarstwie domowym?

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w salonie x-kom udaj się do oddziału w którym odebrałeś towar.

Gdzie znajdę fakturę?

Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę? Gdzie znajdę fakturę?

W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?

W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem? W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem? W jakim zakresie jest możliwa modyfikacja sprzętu przed zakupem?

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego? Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego? Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?

Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?

Otrzymałem z serwisu dokument stwierdzający nienaprawialność sprzętu (NLA) – co dalej?

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?